2017/02/16

Feedo seminár v Bratislave - už som prihlásená

Milé mamičky,

tento týždeň som dostala, mail od pani Terky z Feeda. A neskutočne ma potešil. Prečo?
Pretože pripravujú PRVÝ seminár na Slovensku a to v Bratislave. Juj, ako sa teším. Prečo? Pretože som závidela mamičkám a tiež blogérkam, ktoré žijú v Prahe a môžu sa stretávať s feeďakmi na ich akciach.
A teraz tam môžeme byť aj my, užiť si krásny spoločný deň na zaujímavom a poučnom seminári. Tak pekne poporiadku a odpoviem Vám na dôležité otázky.

S kým budú semináre?
Feedo dlho spolupracuje s pani MUDr. Michalou Kňežkovou.

Kedy? Už budúci mesiac 24.03.2017

Kde?  Bratislava - Ružinov

Kto sa môže prihlásiť a ako sa prihlásiť?  POZOR! Kapacita miesta je obmedzená! JE TO AJ PRE VAŠE DETIČKY. 

Viacej informácií sa dozviete kliknutím na seminár, ktorý Vás osloví.

 O čom bude seminár? Prvý bude o Bezpečnosti a vývinu novorodenca a druhý Ako poskytnúť prvú pomoc dieťaťu.

 Ja, už som prihlásená a čo vy? S kým sa tam uvidím?


Teším sa na Vás  :)
SiMa
https://simatula.blogspot.sk


0 komentáre:

Zverejnenie komentára